Niske cene aranžmana kao mamac vodite računa



Rezervisanje hotela i avionskih karata preko sajtova postalo je uobičajena praksa. S druge strane, sve je više problema sa kojima se građani susreću kada je reč o informacijama u vezi sa turističkim uslugama ponuđenim posredstvom interneta.

Male turističke agencije, one koje predlažu, savetuju i posreduju pri pronalaženju turističkih aranžmana kod turoperatora za vas, vaše poznanike, komšije i prijatelje, na žalost, ostaju polako bez posla i uskoro će veliki broj njih prestati da radi i postoji, tu u vašoj ulici, vašem naselju, vašem gradu! Ne samo zbog posledica korone, naravno da je potražnja opala, ali i dobar način velikih da polako otkače male. Mogu slobodno reći baš tako posle 14 godina rada u turizmu. Ovo je bio pravi momenat za njih, Rezervišite online, zaobiđite agencije, kod nas imate direktno popust toliko...


Godinama unazad se već mogu pronaći utisci tipa. Otišla sam na super jeftino letovanje. Već nekoliko godina letujem u Grčkoj za relativno male pare. Uvek se nađe neka manje poznata turistička agencija sa nekom specijalnom ponudom  – smeštaj plus autobuski prevoz...


Većini je  u toj postavci jedino bitno da imaju samo ono osnovno, da obezbede bezbedan put, pristojan smeštaj i nekoga kome mogu da se tokom boravka na moru ili destinaciji obrate za svaki slučaj. 


Za čas se opremi odlična kancelarija u centru grada, moderna oprema, zaposlene devojke koje cvrkuću i sa smeškom odgovaraju na sva pitanja koja mogu da im  se postave... 

E onda kreću scene iz filma "Ko to tamo peva". Nije samo cena bitna u odabiru aranžmana. Ima razloga što je aranžman nerealno jeftin, vodič kao da ne postoji, a zašto bi i postojao kada kvalitetan vodič košta, a mogu se naći cure sa licencom da ispune formu, ali ne i da kažu nešto o određenoj destinaciji za mnogo manje novca, kvalitetan autobus kao i smeštaj koštaju. E tada kreću problemi. 

Problem kod jednih kolega ne bih sad imenovala je nastao jer vodičica blage veze nije imala gde je taj hotel, samo da je verovatno tu u tom delu grada, na svojim papirima nije imala zapisanu ni adresu, a  Istanbul nije baš tako mali. 
Situacija je bila da su se vozači vrteli po tim sitnim uličicama u nadi da će neko primetiti natpis. Pitala je usput neke ljude, uputili su je konačno, otišla je da proveri, vratila se i sasvim ubeđena da je to to. Pošli su sa stvarima. Vozači su krenuli s njima da im pomognu sa stvarima i vratili se s njima, jer to uopšte nije bio taj hotel. Potraga je trajala oko dva sata i niko nema pojma kako su uopšte našli taj smeštaj u trenutku kada su svi pomislili da je cela priča neka prevara. I sada ja koja četrnaest godina vodim Istanbul i nemam pojma u kom su hotelu odseli sve vam bude jasno. 

U povratku, putnici dobiju da popune anketu i ocene rad agencije. Ono što me uvek iznenadi je da je većina putnika, uprkos lošim iskustvima (a svi su ih imali bar u ovom slučaju), na kraju zaključe da bi "ipak ponovo išla s istom agencijom, jer je stvarno mnogo povoljno". Stvarno smo lud narod. 

Vodite računa gde ostavljate svoj novac. 
Način na koji subagent može prevariti putnika je moguć ali redak scenario, jer to nisu baš velike cifre da bi subagent tim novcem zatvorio firmu i odselio se na tropsko ostrvo. 
Alarmna lampica za prevaru vam se treba upaliti, kada agencija  nudi putovanja po jako niskim cenama… Na primer letovanje u Grčkoj u sred sezone sa prevozom za ispod 100 eur, nerealno niže cene hotelskog smeštaja u odnosu na druge oranizatore… Što jeftinije to riskantnije…
Koja agencija je dobra a koja je loša?
Kad je kvalitet agencije u pitanju, sve agencije su iste ili slične. Dok ne dođe do problema. A problema uvek ima. Ova godina je već krenula sa problemima... Vodite računa za dalje. 
Kvalitet agencije se ogleda u tome – kako rešava ove probleme. Po tome se mere i organizator i subagent. Organizator je tu da na licu mesta uradi sve što je u njegovoj moći da problem reši, dok je subagentov posao da često bude na vezi sa putnikom, njegovom porodicom itd. Dok se problem ne reši. E sad neke agencije ugase telefone i zatvore kancelarije, a neke su uz putnika svo vreme.
Male lokalne agencije putnicima ne tako retko ostave i svoje lične telefone da ih mogu pozvati u bilo koje vreme, poznaju većinu svojih ptnika lično, bore se i crvene. Dok veliki kad nastane problem uglavnom nestanu.
Zato dobro razmislite ubuduće kada vam vaš agent iz male agencije kaže nemojte to da uzimate nije realno, ne radimo sa tom agencijom zbog toga i toga, propasce vam odmor zbod par eura, nemoje otići kod drugog i isto to uplatiti da ne dođete u situaciju da ostanete bez odmora.
Evo polako se situacija vezana za koronu stišava, već su krenula interesovanja za putovanja, rešava se polako i pitanje aranžmana koji zbog iste nisu realizovani. Poslušajte moj savet putujte preko agencija i dalje, ali preko ljudi koje poznajete i koji ce vam iskreno reći da li je to dobra ponuda ili neka prevara. 

Dragi moji, malo sam odužila izvinite🌍
Družimo se mi uskoro na novim putovanjima ❤️
Voli vas vaša Buba 🏖️✈️

Коментари

Najčitaniji putopisi

Популарни постови