Dobro došli u Belino sokače

Ako bih vas pitala koje mesto se nalazi na vašoj top listi i šta je to, što onako, baš jako i iskreno želite obići u svojoj zemlji, šta bi mi odgovorili?
Ili ako ste ga već otkrili, koje je to prvo mesto koje ti pada na pamet, na koje bi sutra, odveli nekoga do koga vam je mnogo stalo? 
Ne znam da li sam na nebu ikada videla više zvezda. Dok ležim na travi i posmatram ih kako sijaju jedna kraj druge, razmišljam da one verovatno postoje kako bi deca mogla da zamisle svoje želje. Možda nikada do sada nisam ni imala toliko vremena da gledam u zvezde.
Zar nije prelepo ovo zvezdano nebo? 
Znam da Vam ovo trenutno neće poboljšati ekonomsko stanje,  ali dok ih gledate, shvatićete koliko su vaši problemi beskrajno mali i kako je sve što ti treba da se osećaš savršeno, jedna zelena livada negde kao što je to ovo sokače. 
Dugo godina, cela porodica je u turizmu, uspeli smo predhodnih godina da ostvarimo moj san iz detinjstva. Uvek sam maštala da od naše kućice na brdu napravimo mali turistički raj.
Sanjate pobeći od gužve ili na romantični vikend u prirodi. Želite kvalitetno da iskoristite slobodno vreme sa najdražima, tražite mesto za roštilj ili ste sa prijateljicama u potrazi za novim anti-stres tretmanom koji zaista deluje. Dođite u naše sokače.
Našim radom i zalaganjem cele porodice uspeli smo da Belino sokače bude prepoznatljiv brend u našem kraju, a i mnogo dalje.
Dok traje sezona, koja na žalost ove godine dosta kasni, moje jutro nije odlazak na posao, nego odlazak na najlepše mesto koje čovek može zamisliti. Moja kancelarija je celo sokače. Ove godine kada je turizam stao nema naših dragih gostiju iz celog sveta, a gosti iz Srbije ponekad svrate, svi oni kasnije postanu naši stalni gosti. Blizu smo grada, ali seoski ambijent koji imamo nije ni slično gužvi po planinama u okruženju.
Kao student turizma, sanjala sam da budem okružena starinama, da kroz posao proživljava epohe i da učeći o njima, upoznajem ljude koji su odavno živeli. Upravo u ovom poslu radim ono što me ispunjava, okružena sam pričama iz daleke prošlosti i sećanje na sve one koji su u Užicu vekovima živeli. A najlepši deo mog posla je što sve to da mogu da podelim sa mojim divnim gostima.
Do sada sam većinu dana provodila u Tržnom centru u agenciji, dok sam na samo tri kilometra od nje imala svoj mali paralelni svet. Porodici uglavnom zavidim, zbog lepote gde provode vreme. Ali pošto turizma i putovanja uglavnom nema ove godine pridružujem se radu u sokačetu. Posla na selu ima uvek, Mama je glavni igrač tima koji sve drži pod kontrolom. Naravno zna kako da zadovolji i nas i goste preko stomaka.
Moja porodica je moj tim. Moji roditelji su ključni igrači u mom timu. Sa njima se ne prave sastanci, pogledima se dogovaramo. Mi imamo isti cilj, znamo da samo zajedno možemo da ga ostvarimo i sve naše aktivnosti su podređene tom cilju. Naš cilj je da Belino sokače živi zauvek. A živeće onoliko koliko budemo imali gostiju i koliko ga naši gosti budu voleli, o njemu pričali i u njega dolazili.
Utisci gostiju i ocene na prestižnim sajtovima za smeštaj, govore o uspešnosti našeg projekta.
Čitam često da je menadžerski posao stresan. Ono što mene uglavnom uvek čeka u sokačetu bi mogla biti terapija za svakog menadžera. Družiću se sa gostima našeg malog raja.

Malo i o tome šta ima kod nas u sokačetu. Belino sokače je tradicionalno uređeno seosko turističko domaćinstvo iznad Užica koje se uspešno bavi seoskim turizmom. Belino sokače se nalazi na Mendinom brdu, 5 minuta vožnje od centra Užica, par minuta vožnje od skretanja sa magistralnog puta Beograd Zlatibor koji je udaljen 28 km, dok je Mokra Gora udaljena 30 km, a Čačak 60 km.


Naše Belino sokače, ima lepo uređenu baštu, bunar, voćnjak i prostrano dvorište sa cvećem i mekom mirisnom travom u kome su ljuljaška i prostor za pripremu roštilja i hrane ispod sača.

Belino sokače je nazvano po baka Beli čiji naslednici, a ima nas dosta vodimo Belino sokače. Baka Bela je najdraža našim najmlađim gostima. 

Naša drvena kućica za prijem gostiju koji se odluče da spavaju kod nas je stogodišnja prostrana brvnara /75 m2/ koja je sredinom 20. veka doneta sa Zlatibora na Mendino brdo, odakle se pruža prekrasan pogled na Užice. Pored nje je kuća u kojoj žive domaćini tj mi koji brinemo da gostima pružimo nezaboravno gostoprimstvo i prijatan odmor ili dnevno druženje.


Naša kućica za goste ima prostrani dnevni boravak sa trpezarijom, uzidanim kaminom i ugaonim ležajem, opremljenu kuhinju, sa frižiderom, pločom za kuvanje. 

Drvene stepenice vode do sprata – potkrovlja u kome su dve dvokrevetne sobe – jedna soba sa dva posebna ležaja i druga sa velikim king-size ležajem i garderoberom. 


Naša kućica ima rustični ambijent, grejanje, brodski pod i ćilime kao podne obloge i mnoštvo ručno vezenih ili tkanih ukrasa i etnografskih i istorijskih detalja koji svedoče o bogatom nasleđu i pružaju osećaj topline. Sobe brvnare su opremljene udobnim drvenim ležajevima, posteljinom i papučama, kao i aparatom za pripremu čaja ili kafe i TV, bežični internet. Kupatilo je sa tušem.


Naši gosti  po želji mogu da koriste ishranu na bazi polupansiona – doručak i večera – u brvnari ili na spoljašnjoj terasi, koja je omiljeno mesto tokom čitavog dana. Utisci naših gostiju potvrđuju da je ovde hrana izuzetno kvalitetna i ukusna, jer obuhvata isključivo tradicionalne specijalitete od namirnica iz sopstvene i lokalne proizvodnje – gibanica, proja, kajmak, sir, dimljeno meso, kiselo mleko, jela sa roštilja i ispod sača, sveže salate i turšija, domaće poslastice, prirodni sokovi i domaće rakije.

Kada dolazite u Užice?

Ja sam predložila, Vi izaberite. Ono što su nam gosti zamerali koji su u prolazu koji ne koriste naš smeštaj, što ne mogu svratiti kod nas da se odmore, uz piće i hranu dok se deca bezbrižno igraju. Uskoro i to rešavamo, tako da od kraja jula ako ste u prolazu ili nemate ništa planirano možete sa decom pobeći iz grada u prirodu. Čekam Vas u našem sokačetu. Voli vas vaša Buba do nekih novih priča 😘

Коментари

Najčitaniji putopisi

Популарни постови