Machu Picchu – izgubljeni grad Inka...

Danas je dan D 🤫 ide se u Machu Picchu, glavni cilj našeg puta. Raja iz grupe raspoložena. 
Oseća se uzbuđenje u vazduhu. Vreme ne obećava, počinje kišica 🥺. 
Većini je kao i meni ovo ispunjenje dugogodišnjih snova, nekima zadnja šansa da se snovi ispune. 
Moje bolno koleno je već juče počelo da pokazuje prve znake slabosti. Pitam se kako ću se na verati mnogobrojnim kamenim stepenicama izgrađenim u vrletima Anda pre više stotina godina? 

Imam problema s disanjem čak i kada hodam po ravnom na ovoj visini. Hoće li mi srce izdržati ili ne, ko zna, ali želja da se vidi jedno od svetskih čuda je jača. Odluka je pala da se ipak jedan deo puta pređe autobusom 😉
Iz Aquas Calientesa autobusom krećem put Machu Picchu-a i penjemo se uzbrdo stazom Inka. 
Polazimo putem čudesnih ruševina ,,izgubljenog grada Inka“, poznatijeg pod nazivom Machu Picchu, na 2350 m.n.v.. inače najpoznatijim simbolom imperije Inka, otkrivenog 1911. godine od stane američkog arheologa Hiram Binghama. 
Do današnjih dana nije utvrdjena tačna svrha ovog grada smeštenog u spektakularnom ambijentu Anda koji doprinosi veoma mitskoj atmosferi. 
Ispred nimalo lepa slika protesti, ko zna više zbog čega, bilo je i najava da nas neće pustiti unutra. Strpljivo čekamo i sa našim vodičem krećemo u istraživanje izgubljenog grada ❤️
Međutim kišna šuma nam je pokazala svoje lice. Gusti oblaci su se navukli na lokalitet, nema čuvenog pogleda 🥺
Sedim i čekam, planiram da sedim koliko god bude potrebno da konačno vidim taj neverovatan grad. Pozitivne misli, neverovatna energija i konačno sunce, a uz sunce i suze radosnice 😍
Mislim da mi je srce zastalo na trenutak. Ostvarenje mog sna, pazite šta žarko želite,  možda vam se i ostvari ❤️
Sledi pričanje vodiča o Inkama, o ovoj stazi do Večnog grada. Tu negde pored mene, u mojim mislima pojavljuju se Inke, upravo ovim putem su hodile prema Mačuu.
Užitak je neponovljiv. Disanje na momente biva sve teže, kako putanja ide na veće visine. Oči upijaju svaki kutak tajnovitog grada...
Čudo od prirode, čudo od naroda Inka koji su iskušavali svoje sposobnosti i upravo ovuda grabili ka Večnom gradu – Mačuu!
Šest dana priprema,  pešačenja, iščekivanja nahraniše mi dušu, toliko da osetih silnu potrebu da pretočim sve na ovoj stranici, da slikama i rečiju pokušam svima dočarati lepote ovoga dela Peruua ❤️
Neverovatna energija, ili nešto drugo, prikovalo me za jednu tačku dok sam zurila dole u oblake i nisam se htela maknuti dok se ispred mene nisu ukazale građevine Mačua. 
To li je bio moj san? Zar sam uspela da dođem do njega i da me prihvate nevidljive Inke u ovoj tajnovitoj prekrasnoj građevini...
Sve već znam o njegovoj gradnji, rekonstrukciji, konzervaciji… Sve mi je poznato a opet nekako čudno. Ne mogu da verujemda sam ovde.
Rukama dodirujem svaki kamen, pogledom milujem ogromne kamene blokove, divim se lepoti koja se prikazala u punom sjaju na  suncu koje je ipak samo za mene pobedilo oblake 😍
Nadam se da sam vas bar malo uspela prebaciti u čudesan grad Inka, moje putešestvije se privodi kraju, ali ispunjena neverovatnom energijom se spuštam ka Aquas Calientesu 😍
Ostalo je još malo materijala ali uskoro sledi još jedna priča, naravno ako želite 😉

 
#kusko #cusco #inke #machupicchu
#Peru #lima #juznaamerika
#southamerica #instagram #perú #peruvian #peruvianstyle

Коментари

Najčitaniji putopisi

Популарни постови